onsdag 11. januar 2012

Vinterkos på Haukå :)

                                                    På vei opp til skihytta :)
                                          Første turen etter at snøen var kommet :)
Ut på tur,aldri sur :) Selv om man nesten ikke ser noe :p
                                                     Skiløypa våres <3
Før snøen kom på Haukå . 



Vinteren her på Haukå er helt fantastisk.Jeg er så heldig som har en kjæreste som bor på verdens beste plass <3 <3 <3 Siden jeg var så heldig og fikk ski av verdens snilleste kjæreste ,så bruker jeg dagene her til skigåing.Jeg må bare passe på og ikke møte på skogens konge(her er det nemlig elg ) Men så lenge man tar sine forholdsregler,så går det som regel bra.Siden jeg er en total kløne på ski,så blir det en del latter og fall i skiløypa,men det går seg sikkert til etterhvert :D Den som øver,han får det til bruker jeg og si :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar